Wednesday, April 28, 2010

Wordless Wednesdays.....Sort of!

I'm pretty much obsessed with my child!!!  I'm obsessed with hugging her, kissing her, staring at her, watching her and taking pictures of her!!  I just love her sooooo much....it almost hurts!!!  So once again I'm going to shove some pictures in your face....because...well....she is just so damn adorable!!! 
Ok....I'll stop for today....but seriously!!! 

Oh and one more thing....I'm super excited because Diana over at The Girl Creative is working on a new design for my blog!!!  She's just gonna spruce it up a little....I'm excited....I love a little sprucin!!!  So stayed tuned this week!!  Happy Hump Day!!!

15 comments:

  1. awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    Looks like her hair is growing a lot!

    ReplyDelete
  2. She is adorable! She is growing up. :)
    Can't wait to see the new spruced up blog!

    ReplyDelete
  3. Okay, you're right. She is adorable. Love the pictures!!

    ReplyDelete
  4. She is so darn adorable and cute too!! Those are some awesome pictures of your little girl also. I know what you mean about loving them so much it hurts. I feel like that with my awesome husband and my 3 kids. HAVE A BLESS WEDNESDAY:)

    Gina
    Visit my blog at http://motherof1princessand2princes.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I can see why you are obsessed, she's just too precious! I am the same way with GG, if you couldn't already tell by my blog.Haha! So jealous of your blog redesign, I need to do a little something sometime too...Love Diana's work, it's gonna look great! Have a great one!

    ReplyDelete
  6. Nikki - she is TOO CUTE! Don't apologize for the pictures, I will be like that too when I have a baby :)

    ReplyDelete
  7. Yeah, your right, she's ADORABLE! I love tons of pictures especially of cute little baby girls!!

    Exciting about the blog design, can't wait to see the reveal!

    ReplyDelete
  8. I love the third one to the bottom. She looks like such a little sass! So dang adorable. I know what you mean with the loving so much it hurts.

    I can't wait to see your new blog look!

    ReplyDelete
  9. Oh your daughter is way too cute... very excited to see what your new looks is gonna look like. :) Happy Wednesday :)

    ReplyDelete
  10. She is a cute...how can you not share her?

    ReplyDelete
  11. So cute, Nikki! I never get sick of pictures of Miss Mia.

    ReplyDelete
  12. You are totally allowed to be so obsessed and to shove them in our face :) I do it all the time. Sometimes I wonder, who even cares that I only really post about my kiddos...but you know what, that is my life and what I love :) So you are justified! She is totally worth sharing with everyone too! She looks totally lovable and kissable!!!
    Can't wait to see the changes...maybe that will motivate me to do what I said I was going to do a while ago!!!

    ReplyDelete
  13. SO freaking cute! I have 2 girls and they are 2 and 5 and I think I have a total of like 90,000 pictures of them since they have been born. Gotta love the digital cameras! Keep on taking those photos, you don't want to miss a moment.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails